úterý 22. prosince 2015

Už jen jeden den

jen jeden den do vánoc. Já se už snažím po večerech lenošit - teda už jen tak nějak něco malinko dodělávat. Jako třebaaaaaa





viděla jsem je na netu a prostě mě uchvátili. Myslela jsem jak budou těžké, ale nejsou a hlavně v hlavní roli je papír, lepidlo, nůžky..............
Je to trochu o trpělivosti a je lepší udělat jednu zkušební ;-). 

Zítra mířím ještě do práce na celodenní šichtu, ale už teď se těším domů. 
Už se mi v hrnci vaří slepice na kaldoun (běhala dlouho - je správně kožená :-) ) a bude se vařit ještě asi pár hodinek, brambory a mrkvičku na salát už mám taky nachystanou a zítra jakmile přijedu z práce jde se na salát a polévku.......... ať se na štědrý den můžeme pustit jen do stromečku, cukroví, lenošení a pohádek.
Čeká nás tradiční pouštění Evžena, a jak jsem už psala letos budeme strojit stromeček na štědrý den dopoledne. Ne potají v noci, ne zítra navečír (to bych už asi časově nezvládala, ale jsem to matka hrozná, budu je pěkně kormidlovat........................ mají dovolené pouze čokoládové ozdoby ve zlaté barvě - stromek musí být prostě podle mě - jinak to nejde).

Kapřík, ten mi ještě chybí, snad zítra. 

Užijte si ten poslední uspěchaný den před dnem D 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky