pátek 11. prosince 2015

Pro změnu andělská pěchota jako dárečky pro paní učitelky. 

Letos jsem se rozhodla udělat hlavně pro nás ozdoby z bílého papíru.
Rozhodla jsem se pro stromek v bílé barvě a protože kouliček je málo, chce to trochu dyi tvorby. 

Andělíčky jsem viděla na internetu a moc se mi líbily. A tak i místo pečeného stromečku dostanou paní učitelky andílky. 

Zatím máme jen pro ně a tak jich budeme ještě muset pár udělat. 
Ale dle mého jsou krásní, něžní........................... prostě fajn. A je zapotřebí jen lepidlo, papír, stužka nebo provázek a korálek
Zbývá ještě zabalit a můžou se darovat.



Co děláte při jednoho z posledních pátků před vánoci. Já jsem dnes přilítla z práce - celkem zdrchaná, zítra ještě na dopolední směnu a pak mířím s dětmi do skanzenu do Krňovic. 
I když mám kupu jiné práce, tohle jsem dětem slíbila. 
Je tam "pohodový program ve vytopených, vánočně vyzdobených, interiérech s rukodělnými dílnami, ochutnávkou vánočních dobrot (houbový kuba, punč, netradiční marmelády apod.), pečením chleba atd..."
Do neděle bych pak ráda stihla upéct linecké a vanilkové rohlíčky - jo :-( těsta si stále ještě hoví v lednici. 

Pro letošek jsem už dorazila poslední panenku - snad se budou všem líbit a teď už jen dotvořit dárky pro dětičky. 
V týdnu jsme stihly pokoupit snad už jedny z posledních dárků, zjistili jsme, že naše Anička už na ježíška nevěří, ale hrála to na nás dobře. Nevěří už prý od loňska. 
Přemýšlela jsem nad tím, že v dnešní době reklam, přestávají děti věřit docela brzy. 

Mějte se moc krásně a příště snad více řádků ;-)

 

1 komentář:

Oblíbené příspěvky