úterý 8. září 2015

Ajajaj to je kossssaaaaaa.............................
Nejraději bych oblékla zimní bundu a huculáky, jsem sama? doufám, že ne. Snažím se odolávat, bojuju s tím, ale řeknu vám, že dnes v silonkových ponožkách a converskách mi moc teplo není :-). 
Zima za to asi může, že jsem se opravdu taky pustila dlouho očekávaného pletení ponožek. Tak příště to bude opravdu už s příspěvkem o něčem jiném než o jídle nebo zahradě. Dnes to ale ještě o zahradě bude. 
O víkendu jsme sklidili bazén (teda jestli se  tomu tak dá říkat - trůní si na terasee přehozený přes nábytek a čeká, až ho někdo úhledně složí do krabice) a tak je zahrada o trochu málo prázdnější. Už se na mě kouká tak trochu podzimně a to jí dává takový to zvláštní kouzlo. Mám raději zahradu letní a podzimní než tu časně jarně probouzející. 
 moje letošní dýně..... z počátku sváděli krutý boj se slimáky, potom se z boje dlouho zotavovali, ale teď................ jsou to krásky. Letos mají své místo v okrasné zahrádce mezi trvalkami, hortenziemi, růžemi a asi se jim tam líbí

 
a moje oblíbené....................... sluníčko k nim moc milosrdné nebylo, ale ..................... i tak jsou krásné
 
Minulý týden utekl jak voda a už teď se skoro těším na víkend. Nějak jsem si nestihla odpočinout. S nástupem do školy jde u nás ruku v ruce rýma a kašel, ale myslím, že nejsme asi jediní. Pokles teploty o 20 stupňů je fakt masakr. Dnes ráno, když jsem stála v šatně a brala si na sebe již desátý "outfit" jsem soptěla nad tím, že mě čeká hodně dlouhých měsíců ve stejnokroji /kalhoty, svetr, vesta/. No a jasně, že proběhla fráze - "nemám co na sebe".  Asi na čase, jet si udělat nějakou tu radost....... ;-)

Mějte se, mě dnes čeká první kroužek v letošním školním roce, rychle nějaká ta večeře, chrrrr, zítra pracovní doba od 8-17 hodin, pak cvíčo a zase chrrr, čtvrtek, pátek................... už aby byl víkend ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky