pondělí 21. září 2015

Krásný začátek týdne všem......................................................
Plodný to víkend............................ na práci, kdyby nebylo září tak řeknu na aprílové počasí, trochu odpočinku a taky trochu něčeho jiného. 

V sobotu jsme si vyrazili na návštěvu k mé nejoblíbenější a taky jediné švagrové :-). Já s EM na kolech :-) a Áňa na kolečkových bruslích. 
Domů jsme si večer vezli už něco navíc........................................ ;-) sádru nebo spíše do pátka zatím jen dlahu. Od té doby má Anička novou přezdívku: Anička zlámaná a nebo taky sádrová ručička. 

Nejdřív bylo slzavé údolí, nejvíc jsme se v ordinaci rozbrečeli, že nebude moct psát (to ji šlechtí), ale pak se to rozšiřovalo na to, že nebude moc na karate, plavání................................ 

Jsem na ní zvědavá až přijde ze školy a bude vyprávět :-)
Do pátku se musí rozhodnout, jestli tyrkysovou sádru (teda jestli je taková možná) nebo bílou, aby na ní byli vidět podpisy :-). 

Já měla jako malá zlomené obě ruce najednou (hrozně jsem poslouchala a jezdila jsem na kole po mokré trávě),  nohu jsem si zlomila na druhém schodu, pak tam byl ještě jeden zlomený malíček................... v tomhle jsem byla expert. 

 Doma se nudí, protože nic nemůže, protože je pravák - nemůže psát, tvořit (hlavně nemusí uklízet :-) to jí asi zas tak nevadí ), včera mě tahali dvě hodiny po procházce (uffff  - já se spíš viděla na tom gauči s kafčem)

Co teda asi vidím černě je oblečení. Máme samý úzký rukávy, takže natáhnout triko na dlahu natož pak na sádru je a bude docela výkon.


 

4 komentáře:

  1. To známe. My si z výletu přitáhly nožku v sádře a berličky. Ve škole měla Deniska velký úspěch a kamarádky jí sádru celou počmáraly :-D S oblečením zatím nebyl problém, řešíme to nošením sukýnky, ale až se teď ještě víc ochladí, budeme muset párat nohavici u kalhot...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeee, tak ať vám to rychle uteče, nožičku a berličky vůbec nezávidíme :-)

      Vymazat
  2. Já bych se přimlouvala za tyrkysovou, podpisy na ní budou taky vidět :-) Přeji brzké uzdravení. M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych byla pro tyrkysovou, ale prozatím máme bílou. V pátek na kontrolním rentgenu se panu doktoroj snímek nelíbil - prý se jí začly kosti posouvat - v životě jsem to neslyšela - spíš si myslím, že při rentgenování pohla rukou - takže uvidíme zase v pátek. Zůstala jsem koukat, když mi řekl, že v dnešní době se jakákoliv zlomenina řeší oparativně. A to nám v sobotu říkali, že je to obyčejná dětská zlomenina.......................... co si o tom pak myslet :-(

      Vymazat

Oblíbené příspěvky