neděle 27. září 2015

Dnešní den byl u nás ve znamení tvoření a od všeho něco. 

Plán jsem teda moc nesplnila, ale i tak se můžu poplácat po rameni. 

K obědu jsem nám vytvořila mé oblíbené kuře na paprice. I Anička se oblizovala až za ušima a celý talíř snědla, což u ní není normální. Po obědě jsem vyrazila na zahradu - něco málo ještě pohnojit, poklidit, sestříhat přerostlý rozmarýn a z něho jsem si umotala věneček.
Našel místo v kuchyni. 
To co zbylo jsem dala do džbánu a doplnila Fairy růžičkou. Miluju růže. Nasledy jsem si koupila takovu tu pokojovou, ale od své švagrové vím, že bez problému přežije i zimu, tak jí budu muset najít nějaké hezké místečko.
 
Áňa s Márou si zatím tvořily z papíru. Mareček okoukal od Aničky tvoření draka a Anička se pokoušela o papírový bumerang. Bordel jak v tanku, znáte to. Hlavní ale je, že aspoň byli hodní. Stejně jim nezbylo nic jiného, než že si museli nadělaný bordel uklidit. 
Před chvilkou jsem se vrátila z nedělního cvíča, sprcha, pár řádků a už na mě čeká sklínka vína. 

Užijte si krásný večer a ................ není to paráda, že se zítra  nemusí vstávat do práce? 
Na zítřek jsem si naplánovala navozit nějaké to dřevo pod střechu, to až se zima zeptá. Už včera jsme si aspoň trošilinku v krbíku zatopili.
Mějte se J. 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky