pondělí 14. září 2015

Stýská se mi stýská................. ;-)
Co jsem byla s dětmi převážně o prázdninách doma, zvykla jsem si na dlouhé poklidné snídaně. A to je to, co mi teď chybí. 
Většinou snídám  v práci, kávu piju z cestovního termohrnku a většinou při zakusování či bagrování v jogurtu už něco dělám na počítači. 
Takže o poklidné snídani se nedá ani mluvit. O to víc si to snažím užít o víkendech.

V týdnu jsem prubla v pořadí třetí hokus pokus s marmeládou. O první marmeládě jsem tu psala, druhá byla z mého hrozně kyselého rybízu a zbytečku angreštu a třetí podle vzoru z jiného blogu - cuketová se zázvorem a citrónem. 
Cuketu jsem musela nejdřív vyžebrat nebo spíš se mi podařilo směnit cuketu za červené řepy :-).
Chuťově? mě naprasto překvapila. Zázvor i citron je v ní skutečně výrazný a že je z cukety ani nepoznáte. Takže to je výzva pro ty, kteří mají cuket hodně a už nevědí co s ní. 

Takže v neděli proběhl můj dlouhý nedělní "brunch"


Je tu další týden a mě se diář plní úkoly, koníčky, schůzkami, co se musí udělat....... no znáte to. 
Je pondělí odpoledne a já už se těším do postele :-), ale ta se bude konat až po dnešní kačeně se zelím a knedlíkem. U nás je posvícení a já jsem si letos řekla, že si ji dám raději v restauraci :-) a tu svoji upeču až bude všude v okolí po posvíceních. Letos jsme si odepřeli i koláče, raději jsem udělala lehčí rybízový drobenkový koláč :-). 
Příště...............................
No a protože jsme se dohodli, že na kačenu se půjde až dnes, tak tedy v 17:30 sraz u plných talířů.


..................páček přepapáček ....................

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky