sobota 26. září 2015

Juchůůůů...............
krásné nedělní ráno. Sedím tu s kávou a frgálem a prostě musím se s vámi podělit o jak to napsat..................... úspěch? radost? .
Už jsem tu několikrát psala, že každý měsíc prostě musím koupit Naši krásnou zahradu. A každý měsíc koukám na stránku, kde je fotosoutěž a říkám si takový obrázky zahrad............... (nafoukaně..... to bych tam já mohla poslat mnohem lepší...... :-) (vím samochvála smrdí............... :-) :-) , ale prostě si nemůžu pomoc, ráda si tu svoji práci pochválím................ když není po ruce nikdo jiný, kdo by vás pochválil (to se dá omluvit ne? ).
No a tak jsem asi tak před měsícem sedla a poslala jsem fotku s textem FOTOSOUTĚŽ. Odpověď mi žádná nepřišla a tak jsem si říkala, asi to nedopadlo............ 
A ejhle, ve čtvrtek jsem se večer začetla a když jsem otočila na poslední stránku.......................... no koukejte 
 Nedali mě do fotosoutěže, nýbrž do dopisu měsíce. Prý jsem vyhrála 500 korun českých - ještě jsem je teda neobdržela, ale až dorazí, víte kam ihned pojedu??????? no jasňačka že do zahradnictví.  A protentokrát nebudu mít žádné výčitky že utrácím, protože na tyhle kytičky si vydělala sama zahrada :-)).

Za chvilinku vemu do ruky kousek papíru a budu psát plán dne. Děláte to taky? Vím, že pak má člověk pocit, že to co si napíše musí taky ten den udělat - jo je to pak hoňka, a taky to někdy flinkám..... prostě, někdy se mají i plány porušovat ;-)
Ale zrovna dnes ráno jsem v takovém dobrém rozpoložení, že mám chuť si napsat i takové ty budoucí plány. Jako zarýt hnůj (ten tu ještě ani nemám), zazimovat kytičky.........umýt okna - na terasu už skoro přes tu špínu nevidím (hrůza se k tomu přiznat, co? )
Nejvíc ráda na těhle seznamech mám, když vidím jak jsou celý zaškrtaný  - a to tam v průběhu ještě připisuju a ihned škrtám to co jsem udělěla a nebylo napsané. Ruku nahoru, která to ještě takhle praktikuje :-)

A tak vám tedy přeji krásný start do (alespoň u nás) krásné slunečné neděle.

J. 

4 komentáře:

  1. Jiřinko...gratuluji. Ty a tvá zahrada si ocenění určitě zasloužíte.
    Hezkou neděli, M.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký úspěch. Gatuluji. Já si plány moc nedělám, právě naopak :-) Možná proto, že za svůj profesní život si jich užívám dost. Hezkou neděli. M.

    OdpovědětVymazat

Oblíbené příspěvky