středa 2. září 2015

Ochladilo se a já přísahám, že si fakt už nebudu stěžovat. Prázdniny skončili a teplého počasí jsme si užili opravdu až až. I já jsem začínala mít už toho teplého počasí plné zuby a to je co říct.
Na včerejšek jsme měli v plánu sklízet bazén, ale hadi v něm tak řádili, že to snad dopadne v následujících dnech (já totiž opravdu nemám ráda, dělat určité věci až moc pozdě. Takové ráchání se ve studené vodě a za chladného počasí........ to si teda nechám ráda ujít. )

Včerejší odpoledne jsem strávila popisováním a balením knížek, vyplňováním všeho možného. Anička mi hned po škole nadšeně volala:  "mami, mami budeme mít vlastivědu"  (nevím, nevím, v tomhle po mě určitě nebude :-) )
Trochu jsem přehrabala šatník nejmladšího hada a pomalu se chystám na přezkušování zimních věcí. 

Taky jsem přemýšlela o tom, že jsem už opravdu hodně, ale opravdu hodně dlouho nic netvořila. Před pár dny jsem narazila na blog http://vlnenesestry.blogspot.cz/ . Narazila jsem na něj na základě šálu - už vloni jsem se chystala na pletený šál, ale bojím se, že pro mě to bude tzv. vyšší dívčí :-). Asi se budu muset poradit s vrchní pletařkou (mojí maminkou :-) ). 
Musím přejít dětem teplé ponožtičky a začnu asi s nima. Přeci jen k podzimu takováhle činnost patří, co? je mi jasné, že tedy jen pro lidi, kteří tomu holdují a to já právě jsem ..............................
Počítač mám doslova zasekanej obsáhlou inspirací na krácení si času tímto způsobem :-).................
Třeba tyhle, ty jsou............. ty asi budu letos potřebovat :-) (inspirace je z jiného blogu).
a co plánuju už rok? 
buď něco takového teploučkého
 nebo takovouhle nádheru. V ní by s v zimě lenošilo, co?

 Tak třeba příště už vložím nějaký ten svůj nový výrobek ;-).
 



 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky