úterý 29. září 2015

Lipový květ
přijdu si jako břídil, když si uvědomím, že jsem o určitých darech přírody neměla ani potuchy nebo spíš jsem je ignorovala.
Letos jsem dostala krabičku natrhaného a usušeného lipového květu. A zrovna nyní jede u nás "PRIM". 
Dneska jsme zůstali s EM doma, je plný rýmy a kašlíku. Tak jsme se rozhodli pro dnešní den v domácích podmínkách, abychom mohli zítra (snad) šupajdit. A tak pijeme čajíček, ležíme (teda jen EM) v peřinách, koukáme na pohádky a vymalováváme omalovánky.


Já si při čajíku prohlídla knížku, kterou jsem se rozhodla si pořídit. Do knížek od Tone Finnanger jsem nezainvestovala už hodně dlouho, a tak jsem měla asi potřebu to změnit :-). Je úžasná.
Postavičky mi připomínají tak trochu pinocchia :-)
 A jak den volna navíc využít? 
Práce na počítači, obskakování maroda, trochu poklízení (toho není nikdy dost, že?) a chystám se usednout ke stroji k rozešité mikince pro Aničku. Jsem zvědavá jak dopadne. Je to zatím prvotní nápad z úpletových šatů a jestli to dopadne dobře, chystám se na lepší modýlek :-).

Mějte se moc krásně a přeji aby se vám rýma, kašel a jiné bolístky vyhýbali. J.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky