pátek 18. září 2015

Mít tak nohy v teple.................. :-)

jooooo je to tady. Po dloouhé době zas něco dělám, neeee se jen starám o zahradu a břicho mé a mé rodiny :-). 
Po večerech se snažím "uštrikovat" ponožky pro tu moji "havěť". 
Pro Aničku letos růžové a pro EM modré.

Týden utekl jako voda, fakt mám pocit, že se nestihnu otočit a z pondělka je pátek a víkend ten jakoby ani nebyl. 
Kačena v pondělí byla výborná, v břiše mi teda ležela pěkně, ale naštěstí bylo druhý den v práci co dělat a tak díky rozcvičce se zbožím, jsem nemusela mít ani tak velký výčitky.

Taky mě teď napadá, že jsem se nepochlubila s naším velkým týdenním úspěchem. 
EM se konečně naučil jezdit na kole. Na jaře jsem odmontovala kolečka a naivně si myslela, že mu jízda půjde jako po másle, ale hodně jsem se mýlila. Po pár neúspěšných pokusech jsme kolo zahodili a když jsme se někam na kratší vzdálenost vydali na kolech, honoli jsme ho aspoň na koloběžce. 
Ale o víkendu  se všechno změnilo. S brekem jsme ho vytáhli a světe div se.......................... on jel. 
Od té doby jezdí každý den na kole školky (co na tom, že to máme jen pár metrů). Jsme prostě rádi,  že ho to baví.


Tím máme inspiraci co pod stromeček..................... protože Aniččino kolo není o tolik větší než jeho, příští rok ho teda osedlá EM a Aničce donese ježíšek pod stromeček nové. 
Letos jsme se rozhodli jen pro dár dárků. S hračkama si hadi stejně nehrají, takže u Aničky to bude jistit kolo a MP4 a nějaké ty knihy a paráda na sebe a u Marečka se ještě uvidí. Uvidíme, jestli dodržím to co si slibuju každý rok, že dárky nenecháme na poslední chvíli. Je to totiž pokaždé na poslední chvíli :-((. 

Mějte se fajn, užívejte nedělního odpoledne. Já zvažuju jestli jít hnojit zahradu nebo si sednout s kafíčkem a pletením k telce :-).

páček

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky